Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εγκατάσταση backtrack στα windows με βοήθεια εικονικής μηχανής

εγκατάσταση backtrack

Καλησπέρα φίλοι μου, σήμερα σας έχω φτιάξει το βίντεο που μου ζητήσατε κάποιοι που είχατε δυσκολίες στην εγκατάσταση του backtrack σε εικονική μηχανή για να τρέχουνε στα windows. Είναι πάρα πολύ απλό, θα το δείτε στην συνέχεια στο video.


Την εικονική μηχανή που έχω και εγώ για να τρέχουνε τα backtrack στα windows: Κατεβάστε την εδώ.
Τα Backtrack τα κατεβάζετε από εδώ. Κατεβάστε την τελευταία έκδοση δηλαδή το backtrack 5 R3.

Επίσης σας έχω και μια εναλλακτική λύση εικονικής μηχανής που θα δείτε κάτω από το βίντεο, όπου μπορείτε να δείτε οδηγίες για να κατεβάσετε και να τρέξετε το backtrack στο virtualbox της oracle.

Εγκατάσταση backtrack σε εικονική μηχανή - Δείτε τον οδηγό βίντεο

Μπορείτε αν θέλετε να κατεβάσετε την εικονική μηχανή (virtualbox) της oracle που είναι επίσης πολύ καλή και είναι δωρεάν. Κατεβάστε την από εδώ https://www.virtualbox.org/wiki/Downloads.
Όταν κατεβεί το κάνετε εγκατάσταση και δημιουργείτε μια εικονική μηχανή στο virtualbox της oracle ακολουθώντας τα πιο κάτω βήματα:
  • Ανοίγετε το πρόγραμμα και πατάτε το "new"
  • Στο πεδίο name βάζετε ένα όνομα της επιλογής σας π.χ bt5
  • Στο type επιλέγετε το linux
  • Στο version επιλέγετε το Linux 2.6 και πατάτε next
  • Μετά επιλέξτε πόση μνήμη (RAM) θέλετε να χειρίζεται η εικονική μηχανή και πατάτε next
  • Μετά αφήστε το όπως έχει και πατάτε το create και ακολούθως ξανά 2 φορές next και πατάτε το create
  • Μετά πατάτε το βελάκι που γράφει start 

 Για να βάλετε την διαδρομή του λειτουργικού που στην περίπτωση μας είναι το backtrack ακολουθήστε τα πιο κάτω βήματα:
  • Μόλις πατήσετε start σας εμφανίζει ένα πλαίσιο στο οποίο πατάτε ok
  • Τώρα σας εμφανίζει ένα άλλο παράθυρο που σε αυτό θα βάλετε την διαδρομή που βρίσκετε το backtrack και αμέσως μετά πατάτε το start
  •  Όταν σας εμφανίσει την μαύρη οθόνη πατάτε startχ και είστε έτοιμη για να χρησιμοποιήσετε το γραφικό περιβάλλον του backtrack
Υπάρχει ακόμα ένας τρόπος  για να φορτώσετε το backtrack πηγαίνοντας στα settings στην καρτέλα storage εκεί που έχει ένα εικονίδιο σαν cd με ένα σύμβολο "+" το πατάτε και στο παράθυρο που εμφανίζει πατάτε "choose disk" εκεί φορτώνετε το backtrack  πατάτε ok και είστε έτοιμοι. Τώρα μπορείτε να τρέξετε κανονικά το backtrack.

Σχόλια

  1. kalispera panagioti kai gw xreiazomai voitheia an mporeis https://www.facebook.com/indoulis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. mou bgazei error otan pataw to play... den ginetai me windows??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kati den kaneis swsta gia na vgazi error, me windows poly diskolo giati den exei auta ta programmata pou douleuw.
    Despinaki einai to mono leitourgiko pou exei auta ta programmatakia ensomatomena poy xrisimopoiw sta alla mathimata.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Geia sou file, prepei na patisoume linux meta pou fortonoume to .iso , an exoume windows 7 px kai pali patame linux ekei??? (sou exw steilei kai e-mail alla dn pira apantisi...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι όπως το κάνω και εγώ στο βίντεο..Αν θέλετε γίνετε μέλη του ιστότοπου μου πιο κάτω. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ok tha ginw , mporeis na m'apantiseis sto email file please, euxaristw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. exw ena soro emails file andrea,an einai stile moy edw ti theleis gia na voithounte kai oi alloi xristes me tis diafores apories.Ta email einai polla kai sta perissotera kalytera na min sou pw ti mou zitane...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλησπέρα έχω windows 7 64bit κατέβασα τα προγράμματα και το vmware για να το κάνω εκτέλεση πάει να φορτώσει στην άρχει και μετά μου εμφανίζει το εξής μήνυμα και μένει εκεί καμία ιδέα..http://imageshack.us/f/28/42648908.jpg/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σου λέει ότι δεν βρίσκει το λειτουργικό για να το φορτώσει. Πρέπει να του δώσεις την διαδρομή που το φορτώνει δες στο 1.20 στο βίντεο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τώρα κάνω εγκατάσταση βασικού συστήματος και το γύρισα στα ελληνικά το πάω σωστά ως εδώ..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. panagioti se parakalo re filarako kane mou mia xari exoun kanei 2 fecebooks stin araboniastikia mou kai grafoun malakies kai tora otan tin blepoun moni tis tin pirazoun oloi den to kseroun oti einai pseutiko kai etsi katalavenei se parakalo ean mpwreis pes mou re file ti mporoume na kanoume (moustafas)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. φίλε μουσταφα ξέρεις πόσα email λαμβάνω συνεχώς που μου ζητάνε το ίδιο πράγμα. Αυτό που ζητάς απαγορεύετε, αν όντως είναι αλήθεια αυτό που λες κάνε αναφορά στο facebook και πες και σε όσου γνωστού έχεις να κάνουν επίσης, και το facebook θα διαγράψει τα ψεύτικα προφίλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. γεια σου και παλι παναγιωτη.
    οπως σου εχω ξαναπει εχω λινουξ μιντ.
    κανω με virtual box εικονικο δισκο το backtrack αλλα δεν μου εμφανιζει τις ασυρματες καρτες δικτυου.εχω ιντερνετ μεσω καλωδιου αλλα δεν εμφανιζει τις καρτες δικτυου.
    για να σου δωσω να καταλαβεις εχω λαπτοπ και η δικη της ασυρματη καρτα δικτυου δεν εκανε για την δουλεια που το ηθελα με το backtrack.εχω παρει μια usb ασυρματη καρτα δικτιου με chipset atheros και κανω την δουλεια μου.καταλαβαινεις τι εννοω.
    σε εγκατεστημενο backtrack δουλευουν ολα κανονικα.οταν κανω εικονικο δισκο ομως οπως σου ειπα δεν τις εμφανιζει και δεν ξερω γιατι.εσυ εχεις λαπτοπ η σταθερο;;; ρωταω γιατι αν εχεις σταθερο υπολογιστη και η καρτα δικτιου ειναι εσωτερικη και κανει για αυτη την δουλεια θα την εμφανιζει σε εικονικο δισκο λογικα.θελω να καταλαβω πως λειτουργουν οι εικονικες μηχανες για αυτο σε ρωταω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι εικονικές μηχανές από ότι κατάλαβα δεν αναγνωρίζουν όλες τις κάρτες δικτύου. Εγώ έχω λαπτοπ και τρέχω την εικονική μηχανή σε windows 8, η κάρτα δικτύου που βάζω είναι με usb η rtl8187 και την διαβάζει κανονικά.
    Αν θέλεις για να μην έχει πρόβλημα μπορείς να βάλεις το backtrack σε ένα usv να κάνει boot μέσω του unetbootin, μπορείς να το κατεβάσεις εδώ http://unetbootin.sourceforge.net/ και θα το δουλεύεις κανονικά χωρίς να το εγκαταστήσεις απλά με κάθε σβήσιμο θα χάνονται οι αλλαγές που έχεις κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μπορεις σε παρακαλω να μου στειλεις την καρτα δικτυου σου να την δω ειτε την βρεις απο e-shop eite apo kapoy alloy giati egο den mporesa na thn βρω.

    αν το κανω με unetbootin θα αναγνωριζει την usb ασυρματη καρτα δικτυου μου;;;ειναι η TP-LINK TL-WN821NC KAI ΤΗΝ αναγνωριζει κανονικα το συστημα και το backtrack γιατι χωρις αυτη δεν θα μπορουσα να τα κανω ολα αυτα εκτος απο την εικονικη μηχανη.
    και κατι ακομα το usv to κανω με το unetbootin;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. an grapseis wifi adapter rtl 8187 tha sou bgaleis polles.
    to unetbootin tha sou kanei to usb na mporei na kanei boot to leitourgiko otan xekinas to pc sou kai logika tha diavazi tis kartes diktiou sou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. παναγιωτη γραφω αυτο που μου λες και μου βγαζει διαφορους drivers.μηπως το rtl8187 einai chipset και βρισκετε σε διαφορες καρτες δικτυου;;;;
    η ειναι απλα μια καρτα δικτυου της realtek;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δες σε αυτό το link http://www.ebay.com/itm/54Mbp-2000mW-USB-WiFi-Adapter-Antenna-Realtek-RTL8187L-FREE-SHIPPING-/221163648916?pt=US_USB_Bluetooth_Adapters_Dongles&hash=item337e617794
    Είναι σαν την δικιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. λοιπον φιλε μου επειδη το εψαξα rtl και κατι ειναι chipset της realtek.

    eixa akoma ena usb wifi kai to dokimasa kai ekane ta idia.

    apo oti katalaba to laptop mou exei θεμα παραδειγμα μολις κλεινω το κουμπακι του wifi κλεινει και τa usb wifi.

    και ενα ακομα θεμα ειναι οτι se virtual δεν τα εμφανιζει τα wifi.kai επειδη σε σενα τα εμφανιζει εψαξα λιγο και βρηκα οτι ετσι λειτουργει το λαπτοπ μου.δεν εχει προβλημα ουτε ειναι χαλασμενο γιατι μου ειχε περασει και αυτο απο το μυαλο...χαχαχαχ

    το εκανα σε usb με το unebootin kai ta αναγνωριζει.
    απλα παει πολυ αργα στα φορτωματα data kai packets για να καταλαβεις στο λεω.
    ισως επειδη ειναι σε usb.ετσι δεν ειναι;;;
    καλα καταλαβα η οχι;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν παίζει ρόλο το ότι είναι σε usb για να γεμίσουν τα data πρέπει στο δίκτυο που προσπαθείς να κάνεις εύρεση του κωδικού κάποιος να σερφάρει στο ίντερνετ από αυτό το δίκτυο η να κατεβάζει κάτι για να σου δίνει πακέτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εγω ηξερα οτι mono sta wpa kai wpa2 πρεπει να σερφαρει καποιος ετσι ωστε να μπορω να γινω handshake.
    πρεπει και σε wep να σερφαρει καποιος;;;;
    γιατι αν δεν σερφαρει θα πηγαινει πολυ αργα σε φορτωματα data kai packets;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αν δεν σερφάρει ή κατεβάζει κάποιος κάτι από το συγκεκριμένο modem απλά θα καθυστερήσει πολύ περισσότερο να τον βρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. σε καταλαβα.δηλαδη οτι ασφαλεια και να εχει...ειτα wep ειτε wpa/wpa2 καλυτερα να ειναι συνδεδεμενος....βασικα αυτο θα το καταλαβαινω επι τοπου.

    απλα μια διευκρινηση......

    να σερφαρει εννοεις να ειναι σε καποιο browser.

    να κατεβαζει με οποιοδηποτε τροπο;;;;και τορρεντ και με λινκ οπως hotfile paradeigma;;;;

    εαν ειναι απλα ο υπολογιστης καποιου ειναι ανοιγμενος και συνδεδεμενος σε ενα ρουτερ χωρις να κανει κατι απο τα παραπανω θεωρειτε οτι ειναι στο ιντερνετ και θα τον βρισκει γρηγορα η οχι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Άμα κατεβάζει κάτι ότι δήποτε θα σου στέλνει πακέτα πολύ πιο γρήγορα παρά να είναι απλά με ανοιχτό τον υπολογιστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. σε καταλαβα φιλε μου σε ευχαριστω πολυ να σαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. φιλε σε windows 8 παιζει να τρεχει το προγραμμα ή οχι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. φιλε οταν παταω play μου λεει οτι θελει registration ή license key...τι να κανω?(δεν το πολυκατεχω οποτε μην αγανακτεις :P )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Έλα φίλε κατέβασε εδώ www.virtualbox.org/wiki/Downloads είναι της oracle virtual box (εικονική μηχανή) είναι πολύ καλή και είναι δωρεάν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. οχι παναγιωτη ενταξει το εφτιαξα αυτο...το αλλο μου προβλημα ειναι οτι οταν τρεχω το "backtrack test" μου βγαζει: Operating system not found...τι κανω τωρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πρέπει να βάλεις την διαδρομή που βρίσκετε το backtrack, παρακολούθησε το βίντεο με προσοχή και δεν θα έχεις θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. βασικα το backtrack που κατεβασα δεν ειναι της μορφης .iso αλλα .zip...ειναι προβλημα αυτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κάνε το αποσυμπίεση, δεξή κλικ "extract all".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. και αυτο το εφτιαξα...τωρα οταν τρεχω το backtrack μου βγαζει ενα system information disabled due to load higher than 1.0...τι να κανω σε αυτη την περιπτωση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Από ότι διαβάζω στο μήνυμα που μου έστειλες, χωρίς να είμαι σίγουρος μάλλον πρέπει να του δώσεις περισσότερο χώρο γιατί δεν το χωράει. Στις ρυθμίσεις υπάρχει δυνατότητα να το κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. καλησπέρα φίλε μου...το blog σου είναι φανταστικό..σε παρακαλώ πες μου και μένα αν δούλευει στα windows 8 και αν δουλεύει με τα TP-LINK.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ευχαριστώ Μαρία. Δουλεύει, σε windows 8 το δουλεύω και εγώ. Κάνει για όλα τα rooter.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Παναγιώτη και πιάνει και του ΟΤΕ τα δίκτυα?.. ξέρεις τι έγινε έτσι που το κατέβαζα κόπηκε το ιντερνέτ και τώρα δεν μου το ξαναδίνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Όλα τα δίκτυα τα πιάνει ανεξαρτήτους εταιρείας. Δεν έχεις καλή σύνδεση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Παναγιώτη τα κατέβασα όλα εγκατέστησα το πρόγραμμα έκανα όλες τις ρυθμίσεις τώρα δεν ξέρω πως θα ψάξω τα δίχτυα δεν καταλαβαίνω μετά τις ρυθμίσεις τι κάνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μαρία αν κάνει ότι κάνω εγώ στο οδηγό θα τα καταφέρεις. Εντωμεταξύ αν τρέχεις το backtrack σε εικονική μηχανή όπως και εγώ να ξέρεις ότι πρέπει να έχεις κάρτα δικτύου για να σου βγάλει τα δίκτυα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Παναγιώτη καλησπέρα...τα δίχτυα εδώ είναι WPA2 κάνει το πρόγραμμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. φίλε τι κάνεις..αν θέλεις να μπεις στον υπολογιστή μου και να μου φτιάξεις το πρόγραμμα γιατί δεν μπορώ εγώ να το φτιάξω ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. καλησπερα φιλε μ!
    κανω οτι λες για να σπασω κωδικο στο facebook ΑΛΛΑ οταν το στελνω σε καποιον και το παταει μ λεει οτι δεν του βγαζει τπτ. Τι κανω λαθος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Γεια σου τζιμ, όπως γράφω στο άρθρο ο οδηγός για το φβ γίνετε εφόσον βρίσκονται οι 2 υπολογιστές στο ίδιο δίκτυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. panagioti den mporo na katevaso to back track oute to VMware dorean den ginete voithise me

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Το backtrack κατέβασε το εδώ www.backtrack-linux.org/downloads/
    Εικονική μηχανή μπορείς να την κατεβάσεις και από εδώ virtualbox.org/wiki/Downloads είναι εικονική μηχανή της oracle είναι δωρεάν και είναι πολύ καλή!
    Παράκληση: Προσπάθησε να γράφεις Ελληνικά και όχι greeklish για να μπορούν να τα διαβάζουν όλοι και να βοηθούνται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ελένη κάτι δεν κάνεις σωστά για να σου εμφανίζει "system not found" πάει να πει ότι η εικονική μηχανή δεν βρίσκει το λειτουργικό που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι το backtrack

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. panagiwth h karta pou exw einai REALTEK RTL8168 se laptop(64 bit) ta kanw ola swsta me thn egkatastash kai afou mpainw sto programma kai paizw backtrack mpainw sto wild network kai den mou deixnei ta asyrmata diktya pou pianw kai sto airmon-ng den mou thn anagnwrizei mipws prepei na tin energopoihsw apo kapou;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μάλλον δεν διαβάζει την κάρτα δικτύου σου, η μόνη λύση που ξέρω είναι να αλλάξεις κάρτα δικτύου! Η rtl8187 αναγνωρίζετε σίγουρα μιας και δουλεύω και εγώ με αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. eyxaristw panagiwth!!!na se rwthsw kai kati allo pio programma prepei na xrisimopoihsw gia na kanw record video ton eyato mou tin wra pou paizw kapoio programma i kapio paixnidi akougwntas tin fwnh mou(opws ta vinteo pou kaneis anartisi)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Εγώ χρησιμοποιώ το "camtasia" αλλά αν ψάξεις στο internet θα βρεις πολλά τέτοια προγράμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Φίλε Παναγιώτη καλησπέρα και τα συγχαρητήρια μου για τη δουλειά που έχεις κάνει αλλά και για την υπομονή σου. Έχω και εγώ ένα πρόβλημα: Όλα καλά μέχρι το 2.44 του βίντεό σου αλλά ύστερα μου ζητάει "licensed key" για να τρέξει το backtrack.
    (Κατέβασα από το link σου το BackTrack 5 R2 KDE 32 bit και το λειτουργικό μου είναι Vista 32bit.)
    Θα ήθελα τη βοήθειά σου. Ευχαριστώ εκ των πρωτέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ευχαριστώ Τάσο.
    Δεν γίνετε αυτό που μου λες κάτι θα κάνεις λάθος τα backtrack έτσι κι αλλιώς είναι δωρεάν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. οσοι εχετε προβληματα με τα License keys του vmware κατεβαστε την 9 εκδοση(τελευταια) και δοκιμαστε καποιο απο αυτα τα
    0F23V-4D38L-9ZQ38-2K37H-83C50
    0F03K-80JEQ-8ZF89-8287H-A2R47
    0A22R-400EM-EZ4W8-3K9NK-3AUPL
    NA64Z-0V054-UZVC0-2L370-837K4

    σε μενα το πηρε κατευθειαν.

    *Τασο νικητα τα License keys τα ζηταει το vmware οχι το backtrack.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. έχω βάλει το backtrack αλλά μόλις βάζω την καιρεα κλίνη το λαπτον (η καιρεα είναι εξωτερική ralink 3070) αλλά με τα βίντεο σου έμαθα πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. μόλους έβαζα μια εξωτερική κεραία που έχω ralink 3070 το λαπτο έκλεινε. Ευχαριστώ πολύ γιατί με τα βίντεο σου με βοήθησες πραγματικά.
    Οι ποιο πολύ έχουνε το λεξικό (με τηλεφωνα,κινητα) άλλη έχουν γράμματα πρωστα και αριθμούς πως θα το βρω πως θα φτιάξω μια κανε ένα βίντεο αν ξέρεις πω γίνετε
    Καλό Πασχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. gia s file.. se efxaristoume gia t vindeakia.. mipos mporeis na me voh8iseis ? me ti trexeis to BT5R2-KDE-32 (dld panw tou exeis ena cd pos legete ekino t programataki ) gt se emena dn vriski to BT5R2-KDE-32 otan paw na to valo sto vMware :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Γεια σου Ρένο, χαίρομαι πολύ που βρήκες χρήσιμα τα βίντεο μου. Έχω ήδη ένα βίντεο που δείχνω πως φτιάχνουμε λεξικά με το backtrack. Στο μέλλον θα φτιάξω και ένα όπως θέλεις.

    hacker komotini: Αυτό το cd που βλέπεις δεν έχει καμιά σχέση, είναι επειδή έχω ένα πρόγραμμα εγκατεστημένο στον υπολογιστή. Συγκεκριμένα το power ico. Σου γράφω από κάτω τι είναι αλλά δεν χρειάζεται αυτό για να εγκαταστήσεις το backtrack στην εικονική μηχανή.
    Τι είναι το PowerISO και τι κάνει;
    Το PowerISO είναι ένα ισχυρό εργαλείο επεξεργασίας αρχείων εικόνας CD/DVD, που επιτρέπει σε σας να ανοίξετε, να εξαγάγετε, να δημιουργήσετε, να επεξεργαστείτε, να συμπιέσετε, να κρυπτογραφήσετε, να χωρίσετε και να μετατρέψετε τα αρχεία του ISO, και να τα κάνετε mount. Μπορεί να επεξεργαστεί σχεδόν όλα τα αρχεία εικόνας CD-ROM συμπεριλαμβανομένου του ISO και του BIN.
    Από το greekpcteam.info.

    Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. panagioti file se efxaristoume pl.. pou asxolise k apandas se ka8e erotima mas ksexorista :) emena otan katevazw t backtrack k otan anigw t vmware gia na t kanw .... t vmware dn vriski to backtrack :( dld afto pou kaneis sto video s sto 1:20 egw dn mporw na t kanw gt dn m dixnei t backtrack opos esena... sto video ola einia katanoita ta exeis kanei pl wraia..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. panagioti xeretai...ego exo ena provlima otan patao to eikonidio na kano install sto 4 meros ekei pou mou deixnei kati gia tis mnimes pisteuo oti kati den paei kala kai eno deixnei oti forthonei kapou sti mesi stamataei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. hacker komotini: Στο 1:20 εγώ το έβαλα και πρέπει να το βάλεις και εσύ με τον ίδιο τρόπο δεν μπορεί να το βρει από μόνο του δια μαγείας!

    nikos tsigkos: kati tha kaneis lathos. akolouthise ta vimata ena ena kai den tha exeis problima

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  63. kaliospera panagioti 8a h8ela thn boh8eia s s kati ekana thn egkatasthsh opws thn deixneis sthn parousiash. k molis anoigo t programma m bgazei t parakato minima:Binary translation is incompatible with long mode on this platform.Disabling long mode.Without long mode support the virtual machine will not be able to run 64-bit code . me aplo tropo an me ka8odigiseis 8a me ipoxreoseis perito na anafero oti de xrisimopioume tin idia ekdosi tou programatos an kai de nomizo na einai auto problima. parakalo boh8hse ligo k pes m ti na kanw n t dior8wsw.euxaristw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. egw dn mporw omos na t balw ekei :( mipos ksereis ti mporei na fteei?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Καλησπέρα φιλε..! Καταρχας πολυ καλη δουλεια συνεχισε ετσι..!
    Εγω κατεβασα το backtrack μεσω torrent και μετα ακολουθησα ολα τα βηματα που περιγραφεις στο βιντεο και εφτασα στο 3:19 περιπου και μου εφανιζει αυτο εδω..

    http://adf.ly/OnFwG

    τι να κανω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. άμα το backtrack το έχω σε στικακη, μπορεί να τρέξει σε εικονική μηχανή??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. giannis raptopoulos: κατέβασε το 32 bit backtrack και όχι το 64 bit Αυτό είναι το πρόβλημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. εικονική μηχανή μπορεί να τρέξει ότι δήποτε το οποίο φορτώνει. Αν φορτώνει το backtrack από το στικακη θα τρέξει κανονικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. nai alla t pc m einai 64bit. ok 8a t dokimasw file euxaristo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ναι το κατάλαβα ότι το έκανες επειδή είναι 64μπιτο το pc σου. Η εικονική μηχανή όμως δεν μπορεί να το φορτώσει θέλει 32μπιτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Γειά σου Παναγιώτη,
    καταπληκτικό το site σου! πολύ επαγγελματική δουλειά!
    Έχω κάποιες απορίες στην προσπάθειά μου να τρέξω το back track όσο και στο virtual machine.
    Ξεκινώ για το back track όπου το κατέβασα από έναν ιστότοπο που μας υπέδειξες κ επέλεξα την έκδοση του 3. Αφού κατέβηκε το zip file και το έκανα extrac μέσα δεν υπήρχε κανένα .iso file. Αυτό που έκανα είναι όταν μου ζήτησε να βάλω το .iso αρχείο έβαλα το αρχείο:BT5R3-GNOME-VM-32.vmxf. Προχωρώντας τα βήματα του VMWare Workstation μου ζήτησε key code που δεν είχα. Διαβάζοντας τις συζητήσεις βρήκα ότι σε αντίστοιχο ερώτημα είχες προτείνει την εγκατάσταση του www.virtualbox.org/wiki/Downloads όπου και έκανα. Τώρα είμαι στη φάση που έτρεξα το start αλλά δεν ξέρω που να βάλω το μονοπάτι με το back track. Όπως σου είπα και πρίν δεν βρήκα κάποιο .iso file.
    Συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις αλλά δεν είμαι πολύ σχετική
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Για να λύσω το πρόβλημα του key code request από το VMWare σκεφτόμουνα να κατεβάσω την έκδοση V.9 έτσι ώστε να χρησιμοποιήσω κάποια keys που προτείνετε κάπου παραπάνω. Απ΄ότι είδα αυτό που κατέβασα είναι έκδοσης v.7 και δεν γνωρίζω πώς να το κάνω v.9. Εάν μπορέσεις να με βοηθήσεις και σ' αυτό.... ευχαριστώ
    Ευχαριστώ
    Ζ.Τ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Γεια σου Τζένη, χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η δουλεία μου και θα χαρώ ακόμα πιο πολύ αν σου φάνηκαν χρήσιμα όλα όσα έχω!
    Λοιπόν πάμε να λύσουμε την απορία σου. Ας υποθέσουμε ότι έχεις ήδη κάνει όλα τα άλλα βήματα και το πρόβλημα είναι πως θα βάλεις το backtrack να το βρίσκει η εικονική μηχανή!
    Ανοίγεις το το virtual box της oracle και πατάς run στην μηχανή που δημιούργησες
    - Μόλις πατήσεις run σου εμφανίζει ένα πλαίσιο στο οποίο πατάς ok.
    - Τώρα σου εμφανίζει ένα άλλο παράθυρο που σε αυτό θα βάλεις την διαδρομή(μονοπάτι όπως λες και εσύ) για να βρίσκει το backtrack και πατάς το start ή επόμενο αν θυμάμαι καλά, κάτι τέτοιο
    - Όταν σου εμφανίσει την μαύρη οθόνη πατάς startχ και είσαι έτοιμη στο γραφικό περιβάλλον του backtrack

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Απαντώ στην δική σου απάντηση 2:22μμ
    Βασικά φαντάσου ότι είμαι στη φάση όπου έχω ανοίξει για πρώτη φορά το Virtual Box. Δεν έχω τρέξει κάτι και δεν έχω φτιάξει τίποτα. Στο λέω αυτό γιατί το run που μου αναφέρεις δεν το βρίσκω πουθενά, αυτό που βλέπω ένα New και ένα Start. Μάλλον βρίσκομαι μια φάση πριν από αυτό που μου απαντάς.
    Επίσης δεν κατάλαβα ποιο αρχείο backtrack θα βάλω αφού δεν βρίσκω κάποιο .iso αρχείο. Φαντάζομαι θα μου το απαντήσεις και αυτό.
    Ευχαριστώ
    Ζ.Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Δες εδώ:
    Ανοίγετε το πρόγραμμα και πατάτε το "new"
    Στο πεδίο name βάζετε ένα όνομα της επιλογής σας π.χ bt5
    Στο type επιλέγετε το linux
    Στο version επιλέγετε το Linux 2.6 και πατάτε next
    Μετά επιλέξτε πόση μνήμη (RAM) θέλετε να χειρίζεται η εικονική μηχανή και πατάτε next
    Μετά αφήστε το όπως έχει και πατάτε το create και ακολούθως ξανά 2 φορές next και πατάτε το create
    Μετά πατάτε το βελάκι που γράφει start

    Για να βάλετε την διαδρομή του λειτουργικού που στην περίπτωση μας είναι το backtrack ακολουθήστε τα πιο κάτω βήματα:
    Μόλις πατήσετε start σας εμφανίζει ένα πλαίσιο στο οποίο πατάτε ok
    Τώρα σας εμφανίζει ένα άλλο παράθυρο που σε αυτό θα βάλετε την διαδρομή που βρίσκετε το backtrack και αμέσως μετά πατάτε το start
    Όταν σας εμφανίσει την μαύρη οθόνη πατάτε startχ και είστε έτοιμη για να χρησιμοποιήσετε το γραφικό περιβάλλον του backtrack
    Υπάρχει ακόμα ένας τρόπος για να φορτώσετε το backtrack πηγαίνοντας στα settings στην καρτέλα storage εκεί που έχει ένα εικονίδιο σαν cd με ένα σύμβολο "+" το πατάτε και στο παράθυρο που εμφανίζει πατάτε "choose disk" εκεί φορτώνετε το backtrack και πατάτε ok και είστε έτοιμοι.

    Τώρα εσύ που δεν έχει το .iso δεν ξέρω αν θα το δεχτεί η εικονική μηχανή γιατί δεν το δοκίμασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. τέλεια έχω προχωρήσει μέχρι το σημείο όπου θα πρέπει να βάλω το .iso file που όμως δεν έχω. Τι κάνω? μήπως η έκδοση το backtrack που έχω κατεβάσει δεν είναι η σωστή?
    Έχω κατεβάσει BT5-GNOME-VM-32
    τα αρχεία που έχει μέσα το folder είναι τα ακόλουθα:
    BT5-GNOME-VM-32.nvram
    BT5-GNOME-VM-32.vmdk
    BT5-GNOME-VM-32.vmsd
    BT5-GNOME-VM-32.vmx
    BT5-GNOME-VM-32.vmxf
    BT5-GNOME-VM-32-s001.vmdk μέχρι BT5-GNOME-VM-32-s011.vmdk τι κάνω λάθος?
    Θα με βοηθήσεις?
    Ζ.Τ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. δεν το δέχεται ξέχασα να σου το πώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Τζένη δεν ξέρω τι κατέβασες, κάτι λάθος είναι σίγουρα. Πρέπει αν κατεβάσεις το ico

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Με συγχωρείς, σωστά το είπες πρέπει να είναι "Disc Image File" (.iso)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. μπορείς να μου πεις από που να το κατεβάσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Απαντάω στην ερώτηση Tzeni
    21 Μαΐου 2013 - 3:31 μ.μ.
    Καλύτερα Κατέβασε το: BT5GNOME-32.iso Απο την ιστοσελίδα: http://www.backtrack-linux.org/downloads/
    Πάτα Download.
    BackTrack Release:
    BackTrack5
    Window Manager:
    GNOME
    Architecture:
    32 bit
    Image Type:
    ISO
    Download Type:
    ή Direct ή Torrent
    (Το Torrent είναι πιο γρήγορο)
    Και πάτα CLICK TO DOWNLOAD.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. thank you, we are up and running.
    Θα ήθελα να σ' ευχαριστήσω πάρα πολύ για την ανταπόκρισή σου.
    Ξεκινάω το επόμενο στάδιο του wordlist. I will let you know.
    Thank you again,
    Tzeni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Παναγιωτη, κατεβασα τον vm7,και μου ζηταει key,που μπορω να βρω το key? μετα κατεβασα την αλλη μηχανη απο oracle, εδω πος κανω εγκατασταση τα backtrack? τρεχω με windows 7 και laptop 64bit...εχω μπερδεψη τα μπουτια μου...μπραβο και απο μενα, πολυ καλη δουλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Γεια σου φίλε μου. Με την μηχανή της oracle γράφω οδηγίες κάτω από το βίντεο. Έχε υπόψη σου ότι πρέπει να κατεβάσεις το backtrack των 32 bit και όχι των 64 παρόλο που έχεις 64bit laptop

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. κανω run και μου βγαζει, FATAL:No bootable medium found system halted...εκανα απεγκατασταση και εγκατασταση και μου βγαζει παλι το ιδιο...εγω εκανα καποια μακακια, αντι να κανω run, φορτωσα τουσ backtrack, ανιγωντας το files της μηχανης... τα backtrack που εχω ειναι αυτα..bt5r2-kde-32.iso ειναι τα σωστα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ενταξη Παναγιωτη τα καταφερα, τωρα παω δω το βιντεο για το σπασιμο τον κωδικον...ειπες πωσ δεν ειναι αναγκεω να ειμε μεσα στο διαδυκτιο....οταν λεσ οτι μπορει να μας δει αυτος που μπαινουμε, τι βλεπει? το ονομα που εχουμε δωση σαν διαχηριστες στον υπολογιστη... η τον τυπο του υπολογιστη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Μπορεί να δει και την γεωγραφική σου θέση και άλλα πολλά ακόμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Παγιωτη προβλημα...εβαλα την 1 εντολη και δεν μου διχνη την καρτα δυκτιου, γιατι συνβενη αφτο? δεν ξερω αν παιζη ρολο αλλα εγω μπαινω μεσα απο sticακι στο διαδυκτιο...να σε καλα και σε ευχαριστουμε υγ 9 μηνες ασχολουμε με τους υπολογιστες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Φίλε αν διαβάσεις και στα άλλα σχόλια είχανε πολλοί αυτό το πρόβλημα. Συνήθως η εργοστασιακή κάρτα δικτύου του λαπτοπ δεν ανιχνεύετε. Πρέπει να έχεις μια κάρτα για να την συνδέσεις. Αν θα αγοράσεις πάρε μια rtl8187 την οποία διαβάζει σίγουρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Γεια σου φιλε!!χθες σε βρηκα στο youtube σε εκανα subscride και ειδα κιαλλα video σου!!συνεχησε ετσι εισαι πολυ καλος!!θελω να με βοηθησεις..οταν εχω κατεβασει το back track και το ανηγω μια χαρα,ομως οταν παω να κανω αυτην την ψευτικη σελιδα(το hack του facebook που εχεις ανεβασει το youtube)μου λεει Metalsploit was not found!και δεν το ανιγει..τι μπορω να κανω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Γεια σου φίλε μου. Σε ευχαριστώ, τα λόγια σου μου δίνουν δύναμη να είσαι καλά.
    Αυτό το πρόβλημα που έχεις το αντιμετώπισαν κι άλλοι. Δες εδώ: http://forums.hak5.org/index.php?/topic/26850-metasploit-not-found-in-set/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. αχ δεν καταλαβαινω που τα βαζω αυτα τα commands?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. δεν καταλαβαινω πως να το κανω μπορεις να με βοηθησεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Realtek RTL8187L Wireless Driver 1.316 για τα Windows 7 Παναγιωτη αυτο τι ειναι που κατεβασα? ειναι καρτα δικτυου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Άνοιξε το terminal και βάλε αυτές τις εντολές:
    cd /pentest/exploits/set
    rm -rf *
    svn update .
    Μετά αυτές:
    apt-get update
    apt-get upgrade -y && apt-get dist-upgrade -y

    YAMAHA αυτά είναι τα driver της κάρτας δικτύου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Παναγιωτη, ειναι μεσα στο φακελο που κατεβασα? συγνωμη φιλε που σε ταλαιπωρο...δεν μπορω να καταλαβω πιο ειναι το τερμιναλ...πιγα στον πινακα ελεγχου-δικτυο και ιντερνετ-συνδεσεις δικτυου, βρικα την καρτα, την ανιξα αλλα τζιφος...δηλαδη ενα βημα πριν την εγκατασταση της καρτας ειμαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ...στο laptop εχω το driver genius, το ετρεξα και μου λεει οτι μου λειπουν 3 drivers, ο ενας απο αυτους ειναι η καρτα...εκανα register με τα στοιχια που γραφεις, μηπως ειμαι τυχερος, αλλα τιποτα...δεν μπορεσα να βγαλω ακρη τι κανω λαθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Δεν χρειάζεται να ζητά συγνώμη. Το terminal και αυτέ τις εντολές που έγραψα πιο πάνω είναι για τον άλλο που είχε πρόβλημα με την μάσκα όχι για σένα.
    Πρέπει να έχεις και την κάρτα. Με το να βάλεις μόνο τα driver δεν θα γίνει κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. καλημερα Παναγιωτη, τελικα καταλαβα οτι το driver genius ζηταει το δικο του register...εγω μπερδευτικα και εβαλα τους κοδικους που μου εδωσες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. το εκανα αλλα μου κολαει σε καμια φαση..
    οταν λεει 99% [Packages bzip2 13.MB]
    μου κολαει εκει και δεν μπορω να κανω τιποτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Καλως...κατι τελευτεω, αυτη η καρτα ειναι usb ασηρματη η μπαινη μεσα στο laptop? ποσο κοστιζη περιπου? καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. το εχω δοκιμασει αμετριτες φορες δεν ξερω τι να κανω!!παντα κολαει στο 99%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. YAMAHA EDOURO: Μπορείς να την ενώσεις και με usb. Δες εδώ: http://www.ebay.com/bhp/realtek-rtl8187

    stef dek: φίλε μου δεν ξέρω πως να σε βοηθήσω δεν μου έχει τύχει ποτέ αυτό. Δοκίμασε ξανά πιο μετά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. εβαλα το R3 και το προβλημα λυθηκε!
    ευχαριστω πολυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ολα καλα πανε μεχρι ενα σημειο..εκανα οτι εκανες στο video στο youtube αλλα ενω δοκιμαζω δεν μπορω να παρω το username και τον κωδικο!!γιατι γινεται αυτο;μου διχνει μονο οτι συνδεθηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. επησεις ο αλλος υπολογιστης δεν ανιγει το link

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Αν εννοείς για τον οδηγό με το facebook ισχύει μόνο αν βρίσκονται οι 2 υπολογιστές στο ίδιο δίκτυο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. http://www.ricardo.gr/buy/pc/diktia/kartes-diktioy-wireless/wireless/realtek-rtl-8187l-30dbi-network-decoder/v/an709960830/ Παναγιωτη γεια και χαρα..αυτο εδω τι σοοι πραμα ειναι? ξεκληδονη δικτια χωρης αλλα εργαλεια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. βρισκονται στο ιδιο δυκτιο παναγιωτη..αλλα ο αλλος υπολογιστης δεν ανηγει το link!και απο τον ιδιο υπολογιστη που το δοκιμασα μου διχνει μονο οτι συνδεθηκα στην ip..δεν μου δειχνει τον κωδικο και το email

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. επισεις ξεχασα να προσθεσω προτου βαλω το site που θελω δηλαδη το www.facebook.com πριν απο αυτο το βημα μου εχει το εξης που δεν το κανεις στο video σου: IP address for the POST pack in Harvester/Tabnabbing: και πρεπει να βαλω κατι..τι κανω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. λοιπον συγνωμη για το spam τελικα στο πεδιο που σου ειπα εβαλα την ip που και καλα στελνεις στο θημα...και δουλεψε!!ομως δουλευει στο ιδιο pc..στο αλλο pc δεν μπορω να το ανιξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. YAMAHA EDOURO: Έχει και πάρα πολύ μεγάλη Εμβέλεια από όσο γράφει. Αν είναι όντως έτσι θα πιάνεις τα wireless όλης της γειτονιάς :P

    stef dek: Αν βρίσκονται στο ίδιο τοπικό δίκτυο οι υπολογιστές θα πρέπει να δουλεύει κανονικά. Αν κάτι δεν σου βγάζει σωστά το πιο πιθανών να έκανες κάποιο λάθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. δεν καταλαβαινω ολα τα κανω :(
    στον ιδιο υπολογιστη δουλευει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. οπα συγνωμη μονο τοπικο;;;δεν ισχυει για το ασυρματο;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ισχύει για το ασύρματο (wifi). Δεν μπορώ να καταλάβω τι πρόβλημα μπορεί να έχει και δεν σου ανοίγει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Όχι μόνο του απλά αν διαβάσεις γράφει ότι έχει μαζί πρόγραμμα και βίντεο με οδηγούς που σου εξηγούν πως να το χρησιμοποιήσεις για να ξεκλειδώσεις ασύρματα δίκτυα. Επίσης λέει ότι γίνετε σε γραφικό περιβάλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. συγνωμη για τις πολλες ερωτησεις..
    πρεπει να ειμαι συνδεδεμενος στο internet και απο το backtrack??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. pira tilefono afton poy poulay tin karta kai mou eipe oti,ton backtrack ton exei mesa kai doulevi me oikoniki mixani

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. αυτο ειναι μαθημα της α' γυμνασιου τωρα,αλλα εγω ειμε γεννηθεις το '75...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Όταν λέμε θα το κάνεις κάτι στο γραφικό περιβάλλον είναι κάτι που γίνετε χωρίς το terminal δηλαδή χωρίς να χρειάζεται να γράψεις κάποιες εντολές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Ολα καλά μέχρι να πατήσω play.Oταν το πατήσω τότε μου βγάζει ότι θέλει license key τι να κάνω?Στις επιλογές έβαλα τα windows 7 και όχι linux μήπως γι αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. file exw logismiko win7 x32 kai to evala na douleuei sto win7 kala ola ta eftia3a mia xara alla kolaei se ena meros ekei pou einai to video sou sto 3:20 kai kt

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Κώστα ποια εικονική μηχανή έβαλες;

    Αλεξ στο 3:20 και κάτι πατάς την πρώτη επιλογή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Παναγιώτη αυτήν που είχες στο link VMware Workstation v7.1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Βασικά ναι αυτό μου βγάζει να βάλω license key.Τι είναι αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Κανονικά δεν έπρεπε να σου ζήταγε κλειδί αν έκανες ότι και εγώ. Άκου δες τις οδηγίες κάτω από το βίντεο. Θα κατεβάσεις την εικονική μηχανή της orcle που είναι δωρεάν και δεν θα έχεις θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. den to katalava mporeis na mou kaneis mia fora me team viewer kai etsi na to ma8w?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Παναγίωτη στο βημα που αναφερεις στην εικονική μηχανή της orcle <> οταν παταω στο backtrack μου βγαζει error και λεει not supported.Το backtrack που κατεβασα ειναι το BT5.Τι να κανω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. file emena mou kolaei ekei pou fwrtonei kai wso na to afhsw ekei menei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Θα φτιάξω βίντεο με την oracle να το δεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. εχω κατεβασει το backtrack το τρεχω σε oracle και μου ζηταει username kai password τι να κανω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. username βάλε: root και password: toor ή το αντίστροφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. φιλε καταρχην ευχαριστουμε για τις αναλυτικες οδηγιες, εχω κατεβασει το oracle εγκατεστησα το backtrack 5 εκανα οτι εκανες στο βιντεο ολα καλα μετα το εκλεισα το προγραμμα και τωρα μια χαζη ερωτηση, πως το ανοιγω ξανα οταν παταω start moy bgazei ena terminal me thn leξη βοοτ στο τελος εκει τι κανω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Εκεί που σου λέει boot κανονικά πρέπει να φορτώσεις το λειτουργικό που θες να τρέξει. Κανονικά αν το τρέξεις μαι φορά μετά δεν χρειάζεται να το ξανά βάλεις γιατί αποθηκευετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Πατάω start ανοίγει,πατάω enter και εμφανίζετε κάπου επιλέγω το default boot και μετά λέει ότι δεν υπάρχει συσκεβή boot τι πρέπει να κάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Την διαδρομή όπου βρίσκετε το λειτουργικό που θα τρέξεις την έβαλες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. παναγιωτη το backtrack σπαει τους κωδικους on line η βρισκει πιθανους συνδιασμους?γιατι σε καθε προσπαθεια μου πεταει και διαφορετικο κωδικο..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Το backtrack κάνει πολλά πράγματα είναι ολόκληρο λειτουργικό... έχει πολλά εργαλεία που κάνουν διάφορα.. εσύ τι κάνεις και σου βγάζει διαφορετικούς κωδικούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. θελω να σπασω ενα gmail μου για εκπαιδευτικους σκοπους αλλα σε καθε προσπαθεια που κανω οσα και οτι ακριβως λες μου πεταει και διαφορετικο κωδικο που ποτε δεν ειναι ο σωστος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Γινεται να εγκαταστήσεις τον backtrack 5r1 Gnome 64 bit στα windows 8 χωρίς virtoual box

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. καλησπερα, θελω να κανω aircrack... ξεκινωντας να δωσω την εντολη "airmon-ng" για να βρει την καρτα δικτυου κτλ δεν εντοπιζει τπτ! (εχω το backtrack 5 R3 κ το τρεχω με vitrual box στο laptop-toshiba Μου)
    η καρτα δικτυου μου ειναι Intel wifi link 5100 agn
    μπορει να με βοηθησει καποιος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Geso: Χωρίς εικονική μηχανή δεν γίνετε να το τρέξεις. Το backtrack είναι ολάκερο λειτουργικό σύστημα

    casper anti: Πρέπει να βάλεις εξωτερική κάρτα δικτύου. Αλλιώς δύσκολα. Εγώ έχω την rtl8187 και είμαι μια χαρά, αν θες μπορείς να πάρεις και εσύ την ίδια.

    marilena athiniou: Το hydra είναι ήδη εγκατεστημένο στο backtrack

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΟ BACKTRACK 5 MOY EMFANIZEI IO ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Καλησπέρα Ρένα, δεν γίνετε να σου εμφανίζει ιο είναι από την επίσημη ιστοσελίδα του backtrack το λινκ που έχω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. γεια σου παναγιωτη. κανω εγκατασταση οπως ακριβως δειχνεισ στο βιντεο, οταν παταω ομως power on βγαζει στην πρωτη γραμμη isolinux ..klp.. δεν βγαζει ομως απο κατω boot και περιμενω αρκετη ωρα αλλα δεν ξεκιναει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. το BT5R3-GNOME-32 ενω δειχνει οτι ειναι 3.1gb οταν κατεβηκε το δειχνει 2gb. μηπως φταιει αυτο? το ξανακατεβαζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. ντεν μπορο να ανειξο το backtrack sto virtualbox εχο κανει ολλες τησ ενεργειες και οταν φτανει ει ορα να το ανειξο κολαει την μονει εντολει που ντεν εχο βαλει ειναι backtrack 5 1 gnommes 32bit και δεν μπορο να την βρο εχο σκασει εχεισ καμι ειδεα εχο φτασει στο τελοσ και δεν μπορο να μπο..αειντε παναγιοτει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. ολα ενταξει με το backrack, κατεβασα μια wordlist 10gb αλλα δεν ειναι σε .txt κατι αλλο..τη βαζω σε stick αλλα ενω συνδεω το stick δεν το βγαζει στην επιφανεια toy backtrack..μια βοηθεια με τη wordlist η ενα link να κατεβασω μια καλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Παναγιώτη καλησπέρα
    Φοβερή δουλεία φιλαράκι με το blog σου μπράβο σου βρε τεράστιε!!!
    Ερώτηση
    έχω εγκαταστήσει το backtrack στην εικονική μηχανή virtualbox και στο vmware σε laptop αλλά όταν ξεκινά το backtrack δεν βρίσκει τα διαθέσιμα ασύρματα δίκτυα απλά δείχνει ότι έχει διαθέσιμο internet ,την γνωστή ρύθμιση (ΝΑΤ).
    Υπάρχει τρόπος να λειτουργεί η ασύρματη κάρτα του laptop στις εικονικές μηχανές παράλληλα με το λειτουργικο σύστημα του laptop η πρέπει να πάω στο γνωστό ,σε τοποθέτηση usb ασύρματης κάρτας και ενεργοποίση του usb devasis στην εικονική μηχανή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. όταν είμαι μέσα στο bt5 r3 μου λεει ενα εικονιδιο Install BackTrack.. πρεπει να το κανω; π.χ στο φβ fish δεν δουλευει το βτ5 στο ιντερνετ με τα key toy gitona moy bgazei νο τατσ ντιβαιζε.. τι να κάνω.;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. ΔΕΝ ΕΧΩ VIRTUAL BOX ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΔΕΝ ΤΟ ΤΡΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΤΟ WMware.. πρεπει να το εχω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. παναγιωτη στν μηχανη της oracle εγω θελω να εγκαταστησω πχ και windows και linux αλλα στα downloads μου εχει διαφορετικο λινκ για καθε λειτουργικο μπορω να κανω εκατασταση οποιουδηποτε λειτουργικου απο οποιο λινκ κ αν κατεβασω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Λαζαρίδη για να μεταφέρεις από το στικ κάποια αρχεία δες τον οδηγό εδώ: http://lefta4klik.blogspot.com/2013/03/arxeia-apo-windows-se-backtrack.html

    Νυκτερινός Επισκέπτης: Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Ο λόγος που δεν βρίσκει διαθέσιμα δίκτυα είναι στο ότι δεν διαβάζει την κάρτα δικτύου σου. Θα πρέπει να βάλεις μια εξωτερική! Εγω χρησιμοποιώ την rtl8187 την οποία και διαβάζει κανονικά.

    Αντώνη δεν χρειάζεται να το κάνεις Install για να το χρησιμοποιήσεις

    Chris: Μπορείς να εγκαταστήσεις όποιο λειτουργικό θες στην εικονική μηχανή. Πρέπει να κατεβάσεις το λειτουργικό που θες και όχι όπιο νανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. παναγιοτι καλισπερα!μπορισ να μου απαντισισ σε κατι?εχο κατεβασι ti mixani oraclevirtual box.ολα καλα..αλα οταν ειναι να κατεβασο το backtrack εμφανιζετε ι μαβρι οθονι και γραφι fatal!no bootable found system halted. ευχαριατο πολλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. παναγωτη σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση σ πραγματικα ολο αυτο π εχεις δημιουργησει ειναι εξαιρετικο εγω ειχα κατεβασει(torrent) τα χπ κ τ εβαλα στν εικονικη μηχανη γ ν δω αν δουλευουν δημιουργησα εικονικο δισκο τρεχουν κνονικα κ ολα καλα τρ θελω ν βαλω τα ubuntu θα δημιουργησω καινουργιο δισκο?κ αν ναι πως μπορω να διαγραψω τον δισκο με τα xp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Mariana: καλησπέρα Μαριάννα! Την διαδρομή όπου βρίσκει η εικονική μηχανή το backtrack την έβαλες, όπως δείχνω και εγώ στο βίντεο (1:10)

    Chris: Αν θέλεις μπορείς να κρατήσεις και τα xp αλλά και να βάλεις και τα ubuntu χωρίς κανένα πρόβλημα! Για να διαγράψεις τα xp υπάρχει επιλογή, αν θυμάμαι καλά πατώντας δεξί κλικ στην εικονική μηχανή που θες να διαγραφή και μετά έχει επιλογή "delete"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Παναγιοτι ευχαριστο παρα πολλι που μου απαντισεσ! αλλα αν μπορισ να μου πεισ τι πρεπι να κανο στι σειναχια.δεν καταλαβα ειναι ετιμο να λειτοθργισι το backtrack?και αν ναι τι πρεπι να κανο να χεκινισι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. signomi prepei na exoume eksoteriki karta wifi? to pc mou einai me stikaki wifi. den kanei?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. Γεια σου φιλε
    εχω σταθερο υπολογιστη και εχω βάλει ασυρματη καρτα δικτυου level one WNC-0301. την βλέπει αυτην?
    επίσης οταν ειμαι στο backtrack επανω αριστερα εχει ενα εικονιδιο που λεει install backtrack. πρεπει να κάνουμε install ή δεν χρειαζεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Χλωμό το βλέπω να την διαβάζει, όταν ανοίξεις το temrinal και γράψεις την εντολή "airmon-ng" θα δεις αν την διαβάζει ή όχι.
    Δεν χρειάζεται να κάνεις intstall για να χρησιμοποιήσεις τα εργαλεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. το backtrack δουλευει καλυτερα αν το φορτωσουμε κανονικα στον υπολογιστη παρα να το τρεχουμε στο vmware ??? ετσι διαβασα σε καποια forum...επισης οταν τρεχω wordlist δεν βρισκει τον κωδικο ενω τον εχω βαλει μεσα στην λιστα. Πιστευω οτι φταιει οτι το τρεχω στο VM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. Ναι εννοείτε ότι θα δουλεύει πολύ πιο γρήγορα. Ειδικά όταν θα ψάχνει στην λίστα κωδικών!
    Το να μην βρήκε τον κωδικό δεν έχει να κάνει στο ότι το τρέχεις με vm εικονική μηχανή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Παναγιωτη καλησπερα,εγω τρεχω το backtrack5 r3 απο usb στο boot επειδη δεν εχω καρτα δυκτιου usb για να τρεχω σε εικονικη μηχανη.Εχω 2 ερωτησεις.Η πρωτη ειναι αν γινεται η εικονικη μηχανη να εντοπησει την ενσωματομενη καρτα δυκτιου το υπολογιστη.Και η αν ο τροπος cracking wpa με to ενσωματομενο εργαλειο στο backtrack που ειναι το reaver αν λειτουργει.
    (ο τροπος αυτος λειτουργει μονο αν το δυκτιο ειναι wpa wpa2-psk και αν ειναι το wps open.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. 1η απάντηση: Συνήθως δεν αναγνωρίζεται η ενσωματωμένη κάρτα δικτύου!

    2η απάντηση μπορείς να δουλέψεις κανονικά όλα τα εργαλεία του backtrack μέσω της εικονικής μηχανής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. Παναγιώτη αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα:
    δημιουργώ την εικονική μηχανη με τον τρόπο που δειχνεις στο βίντεο αλλά όταν την τρέχω αφού εμφανιστεί η οθόνη μετην αντιστροφη μετρηση μουβγάζει το ακόλουθο μήνυμα "The CPU has been disabled by the guest operating system. You will need to power off or reset the virtual machine at this point." Τιακριβώς γίνεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. Re file na se rotisw kati ? to VMware gt dn mou to anoigei sta 7 mou leei oti den ginete kai na kanw xrisei web i proepilegmenou programatos ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. Panagioti exw megalo prob .....to VWware mou to vgazei san arxio RAR k dn m to anoigoi to idio kai to Backtrack ..... ti borw na kanw gia afto ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. κ.παναγιοτη μπορειτε να με βοηθησετε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. Νίκο το rar αρχείο πρέπει να το αποσυμπιέσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. Γιατί πρέπει να παλεύουμε με το vmware και τις κάρτες δικτύου και δεν κάνεις ένα βίντεο για το πως να το boot-άρεις???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. θα φτιάξω και βίντεο για να κάνεις boot το backtrack από usb ή dvd

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. PΑΝΑΓΙΟΤΙ ΚΑΛΙΣΠΕΡΑ !να ροτισο τι license key πρεπι να βαλο στο vmware? eυχαριστο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. Geia sou Panagiwth! Se euxaristw polu gia ta wraia video pou exeis anebasei. An mporeis 8elw na me boh8hsei sto ekshs. Trexw to backtrack opws mas deixneis mesw Vm kai mou bgazei to mhnuma:
    this kernel requires an x86-64 CPU but only detected an i868 CPU.
    unable to boot-please use a kernel appropriate for your CPU.
    Ti prepei na kanw???
    euxaristw prokatabolika :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. geia sou panagioti kai egw exw to idio problima me thn maria this kernel requires an x86-64 CPU but only detected an i686 CPU.
    unable to boot-please use a kernel appropriate for your CPU.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. Μαρία πρέπει να έβαλες το backtrack των 64 μπιτ κατέβασε το 32 αμπιτο backtrack Κια θα είσαι εντάξει.

    Γιάννη κάνε και εσύ το ίδιο βάλε το backtrack των 32 bit

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. χρονια πολλα παναγιωτη.εχω λαπ τοπ σονυ βαιο σε win7 32 bit.θελω να παρω την alpha adaptor usb αλλα δεν ξερω αν υπαρχει διαχωρισμος σε 32 η 64 bit.μηπως το cd εγκαταστασης λυνει το προβλημα....δεν ξερω....μηπως μπορεις να βοηθησεις τι adaptor να παρω? ευχαριστω...πετρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. Πριν να αγοράσεις κάποιος adaptor μπορείς να δεις τα χαρακτηριστικά του και σε ποια λειτουργικά είναι συμβατό για να είσαι σίγουρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. to λαπ τοπ ειταν σε windows vista os home premium και το αλλαξα σε win7.Aπο oti ξερω OS ειναι το linux.Και απ οτι βλεπω εδω στην ταμπελιτσα λεει wlan 802.11a/b/g.Επομενως μπορεις να βοηθησεις λιγο παραπανω?Ευχαριστω εκ των προτερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. ΥΓ τοbacktrack to τρεχω αλλα επειδη στην εντολη airodump για να μου βγαλει τα δυκτια δεξια επανω μου λεει fixed channels.ακομη και στην επομενη εντολη μου λεει τα ιδια.Δηλ δεν μπορω να παρω το handshake, γι αυτο πιστεθω οτι ειναι προβλημα adaptor usb

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. file thelw voitheia! to vmware den borw na to kanw egatastash to anoigw alla apla vlepw ena gri plaisio kai den kanei tipote...opote egatestisa to oracle kai ekana oti les parapanw alla m vgazei afto (this cernel requires an x86-64cpu, but only detected an i 686 CPU. Unable to boot -please use kernel appropriate for your CPU). Voitha me fileeeee !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι απορίες πλέον θα λύνονται μόνο μέσα στο φόρουμ το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ http://forum.click4money.gr/
Ο λόγος είναι για να μαζεύεται όλο το υλικό εκεί και να μην απαντάμε συνέχεια στα ίδια ερωτήματα

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σπάσιμο κωδικών email και τρόποι προστασίας αυτών

Καλησπέρα φίλοι και αναγνώστες του  blog μου, σήμερα θα σας δείξω ένα οδηγό βίντεο με τον οποίο μπορεί κάποιος να μας κλέψει τον κωδικό του email μας όπως επίσης και τρόπους με τους οποίους μπορούμε να προστατευτούμε. Με αυτό το τρόπο μπορούμε να ανιχνεύσουμε  κωδικούς hotmail, windows live και gmail . Στον οδηγό βίντεο σας δείχνω για hotmail που με τον ίδιο τρόπο γίνετε και για τα windows live.  Για gmail στην επιλογή "Single target" που σας δείχνω στο βίντεο αντί για "pop3.live.com" βάζουμε "smtp.gmail.com", στην "Port" βάζουμε 465, και στο "Protocol" βάζουμε "smtp", επίσης βάζουμε τικ και στην επιλογή "Be verbose", τα άλλα τα κάνουμε όπως και στο βίντεο. Θα χρειαστούμε  Backtrack ( το backtrack το κατεβάζετε εδώ ή  εδώ για torrent ). Το προγραμμάτακι "Hydra-gdk" το οποίο είναι ενσωματωμένο στο backtrack, θα το βρείτε στο μενού => Application-Backtrack-Privilege Escalation- Passwo

Σπάσιμο κωδικών facebook

Πώς μπορεί κάποιος να σας κλέψει τον κωδικό του Facebook (hack facebook). Παρακάτω σας έφτιαξα ένα βίντεο που μου ζητήσατε για το πως σπάμε κωδικούς στο facebook εύκολα. Με ένα απλό τρόπο μπορεί να σας κλέψουν το κωδικό του facebook . Το βίντεο είναι καθαρά για εκπαιδευτικούς σκοπούς.   Τον οδηγό αυτό κυρίως τον έφτιαξα για αρχάριους, να μπορούν να δουν ένα από τους πολλούς τρόπους που μπορεί κάποιος έμπειρος hacker να κλέψει τον κωδικό του ς. Μετά από το βίντεο θα έχετε μια άλφα γνώση και θα μπορείτε να προστατευτείτε. Τα εργαλεία που θα χρειαστείτε για να το κάνετε και εσείς :   http://lefta4klik.blogspot.gr/2012/12/spasimo-kodikon-crack-wep.html Όποιος έχει απορίες για το πως να σπάσω κωδικό facebook ας αφήσει σχόλιο να το βοηθήσουμε. Σημείωση : Η τεχνική αυτή δουλεύει όταν οι υπολογιστές βρίσκονται στο ίδιο δίκτυο.  Πώς σπάμε κωδικούς του φβ - Δείτε τον οδηγό βίντεο Μπορείτε να δείτε και τον νέο οδηγό όπου γίνετε να σπάσει το facebook χωρίς να χρειαστεί να σταλ